Prodejna obuvi? Architekti Plus Maizumi vytváří mystérium
Prodávat boty není jen tak. Když totiž kromě drahé obuvi prodáváte značku a to co ztělesňuje, musíte lidem nabídnout víc. Nebo toho po nich také chtít, aby si finální produkt zasloužili. I proto je obchod jokohamské pobočky Hudsons pojatý jako v pravdě mysteriózní místo. Vážně. Otevřeno je tu jen ve středu, když zapadne slunce. A dovnitř můžete jen po jednom, aby na vás v osamocení plně dýchla individualita a dokonalost zboží. I když takový koncept prodeje zní hodně neotřele, zdá se, že funguje. Z prodejny obuvi se chrám a muzeum odívání stal teprve díky kreativcům ze studia Plus Maizumi Architect, kteří pro tenhle showroom upravili první patro staré továrny. Vybraný styl tu dýchá nejen ze zboží, ale z každého detailu. Od designového provedení vstupních dveří, přes stylové podsvícení po perfektně vyměřená pódia, která ladí se stěnami. Nechybí tu ani dřevěné obklady z těžkého dřeva, nebo propracované štuky na stěnách. Prodává se tu první dojem. Ten nejlepší.